עשרות שחקנים ושחקניות מלהקת "על הבמה" מפגינים בשעה זו במרכז העיר וקוראים לעירייה להשיב לתפקיד את מנהלם האהוב, יניב גוטוירט. בין השאר מניפים החניכים מודעת אבל על מותה של הלהקה בטרם עת

 

המחאה של להקת "על הבמה" נמשכת: עשרות חניכי הלהקה ההרצליינית ובוגריה מפגינים בשעה זו בשדרות ח"ן במרכז הרצליה במחאה על פיטוריו של יניב גוטוירט, מנהל הלהקה, לפני מספר שבועות.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מדובר בפעילות מחאה נוספת של השחקנים הצעירים, לאחר שכבר קיימו הפגנה מול בניין העירייה וזכו לתמיכה מבוגרי הלהקה בסרטון מרגש. עשרות החניכים במרכז העיר מרעישים עם צפצפות ונושאים שלטים בדמות מודעת אבל שעליה נכתב: "אנו מודיעים בזאת על מותה בטרם עת של להקת על הבמה בחסות עיריית הרצליה, בת עשרים במותה".

במודעת האבל התייחסו החניכים לתרומתה של הלהקה לתרבות העיר: טקסי יום השואה והזיכרון, בימת יום העצמאות, שירי לוחמים, פסטיבל חנוכה להצגות ילדים, ק"מ של תרבות, הפקות מקור, ייצוג העיר בערי העולם, עדלאידע ועוד. בסיום המודעה נכתב: "מתאבלים: בני ובנות הנוער, שחקנים, אמנים, יוצרים, רופאים, פסיכולוגים ועוד, הגדלו על ערכייה".

המפגינים נשאו שלטים נוספים שעליהם נכתב בין היתר: "פדלון מדבר הרבה עושה מעט", "לא נוותר על יניב", "תנו להפוך חלומות למציאות", "אנחנו על במה", "אל תקחו לנו את המשפחה", "זה הזמן להתעורר" ועוד.

הפגנה על הבמה במרכז העיר

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן