את הנתונים ניתן לראות באתרי חברת נצר השרון ועיריית רמת השרון. אבי גרובר, ראש העירייה: "אני מודה לנצר השרון שנעתרה לבקשתנו לחשוף את הנתונים לציבור כולו"

 

לפני שבועיים פרסמנו ב"שרון און ליין" כי חברת נצר השרון נענתה לבקשת ראש העירייה ופעלה לקבלת היתר לפרסום נתוני ניטור האוויר בעבודת המתבצעות על ידה במתחם תעש. כעת, אפשר לצפות גם בנתוני הניטור.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

חברת נצר השרון הינה חברה בטחונית האחראית על טיהור ושיקום הקרקע במפעלי תע"ש ברמת השרון ופועלת מזה מספר חודשים לפינוי פסולת מוטמנת מהמקום. בחברה מציינים כי העבודות מבוצעות בהתאם לתוכנית עבודה ותנאים מחמירים שאושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה ובפיקוח מלא של המשרד להגנת הסביבה.

בחברה גורסים כי במהלך ביצוע העבודות החברה נוקטת באמצעים מחמירים למניעה וניטור של השפעות סביבתיות, לרבות ניטור אוויר יומי של השלכות פעולות הניקוי. מטרתו לוודא את איכות האוויר במהלך עבודות פינוי הפסולת המוטמנת בהתחשב במשטר הרוחות, ופרמטרים אחרים.

לאור חששות התושבים ובמענה לבקשת ראש העירייה פעלה נצר השרון לקבלת היתר לפרסום נתוני ניטור האוויר לכלל התושבים. הנתונים יתפרסמו באתר האינטרנט של החברה. מהחברה נמסר: "נצר השרון תמשיך להיות קשובה לתושבי האזור במטרה לאזן בין צרכי הביטחון הנדרשים לבין מתן מענה לצרכי התושבים".

אבי גרובר: "אני מודה לנצר השרון שנעתרה לבקשתנו לחשוף את הנתונים לציבור כולו. זה צעד חשוב בהחזרת האמון הציבורי במערכות השלטון. הנתונים יהיו חשופים אצלנו באתר".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן