משבר הקורונה? הכנות לפתיחת שנת הלימודים הבאה? עיריית רמת השרון מתנהלת כבר חודשיים ללא מנכ"לית העירייה היוצאת, שירלי פאר יגרמן, וראש העירייה מתחמק ממתן תשובה ברורה לשאלה המתבקשת: מתי ימונה מנכ"ל עירייה חדש?

 

ראש העירייה, אבי גרובר, סירב גם אמש (ראשון) לעדכן את חברי המועצה והציבור בהליך מינוי מנכ"ל עירייה חדש במקומה של שירלי פאר יגרמן. בתשובה לשאילתא שהעלה חבר המועצה רוני בלקין בישיבת המועצה, השיב גרובר בקצרה: "שירלי נמצאת בחופשת מחלה וכל זמן שזה המצב אין לי כוונה להרחיב בנושא".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

קצת רקע: ב-15 למאי פרסמנו ב"שרון און ליין" על החלטתו של ראש העירייה אבי גרובר לסיים את עבודתה של המנכ"לית שאותה מינה לתפקיד לאחר שנבחר לראשות העירייה בינואר 2016. שירלי אמנם יצאה ל"חופשת מחלה", כאשר לכולם ברור כי לא תשוב לעבודתה. גרובר ניסה לקדם את מינויה של דפנה קפלנסקי לתפקיד, אבל נתקל בסירובו של עו"ד מיכה בלום, היועץ המשפטי של העירייה, מאחר שקפלנסקי הייתה ברשימתו של גרובר בבחירות האחרונות ולכן מינויה לתפקיד מנכ"לית העירייה אינו חוקי.

שבועיים וחצי לאחר מכן ניסה גרובר לקדם את מינויו של ערן שוורץ, מנכ"ל החברה הכלכלית של רמת השרון, לתפקיד מ"מ מנכ"ל העירייה במקביל, אך משרד הפנים לא התיר זאת ולכן לא נמצא פתרון לתפקיד.

כאמור, חבר המועצה רוני בלקין העלה את הנושא אמש בישיבת המועצה וביקש לקבל תשובות למספר שאלות, ביניהן: האם שירלי פאר יגרמן נמצאת פורמלית בחופשת מחלה אבל מעשית סוכם על סיום תפקידה כמנכ"לית העירייה? האם מתקיים תהליך איתור מנכ"ל/ית מחליפים לשירלי פאר יגרמן?

בלקין הוסיף: אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת בגלל הסבב הבא של הקורונה. אין מנכל ולא מ"מ שמתכננים את פעילות העירייה וזה מצב לא בריא ולא טוב". גרובר, כאמור, הסתפק בתשובה קצרה ולקונית.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן