החברה העירונית לפיתוח התיירות העמידה לרשות המתרצים תאי אחסון במחיר של 5 שקלים בלבד בארבעה חופים. "חשוב שהמתרחצים שמגיעים לחופים יוכלו לחוות חוויית ים רגועה ושלווה – בעיקר בעידן הקורונה", אומרת עפרה בל, יו"ר החברה לפיתוח התיירות

 

החופש הגדול נפתח באופן רשמי וחופי הרחצה המטופחים בהרצליה קולטים אלפי מתרחצים מדי יום, מה שהופך אותם לשוקקי חיים ועניין. כדי להקל על השוהים בחופים, החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה מעמידה כעת לרשות המתרחצים תאי אחסון נעילים (לוקרים) כדי שיוכלו להשאיר בהם את חפציהם בזמן שהם נכנסים למים ובכך להימנע מאפשרות של גניבה ואובדן, בעיקר של חפצים יקרי ערך כמו ארנק, מפתחות הרכב ועוד.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

המחיר להשכרת לוקר הוא סמלי ביותר ועומד על 5 שקלים בלבד. הלוקרים פזורים בארבעה חופים: החוף הדרומי (חוף הכוכבים), ובשלושה חופי אכדיה: דרום, מרכז וצפון – על טיילת החוף היפהפייה של הרצליה, בסמוך לתאי השירותים בכל חוף.

עפרה בל, סגנית ראש העירייה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בהרצליה קוראת לציבור להשתמש בלוקרים: "לעיריית הרצליה ולחברה לפיתוח התיירות חשוב שהמתרחצים שמגיעים לחופים יוכלו לחוות חוויית ים רגועה ושלווה – בעיקר בעידן הקורונה. על ידי השארת הציוד בלוקרים, השהייה בחוף הופכת לנטולת דאגות".

 

 

זהו … בדרך לים המפתחות והארנק לתא אחסנה (לוקר) 🏖🏖 בחוף אכדיה צפון, מרכז, דרום והחוף הדרומי 🔥🔥🔥

פורסם על ידי ‏‎Ofra Bell‎‏ ב- יום שלישי, 23 ביוני 2020

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן