את המתחם המיוחד פתחה העירייה הבוקר בחניון תיכון הנדסאים וחט"ב יד גיורא וזאת בשל כניסתם של ילדי 14 גני ילדים לבידוד. ההגעה למתחם על ידי זימון מקופות החולים

שרון יונתן

צילום: דוברות עיריית הרצליה

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות



עיריית הרצליה פתחה הבוקר (רביעי) מתחם "בדק וסע" לבדיקות קורונה עבור ילדי הגנים שנכנסו לבידוד וזאת על מנת לבצע את הבדיקות במהירות המירבית. המתחם מיועד לילדי 14 גני הילדים שנכנסו לבידוד עקב מדריך חוג ששהה בגנים והתגלה מאומת קורונה.

ההגעה למתחם היא באמצעות זימון המגיע מקופות החולים בלבד. המתחם החדש פועל בחניון של תיכון ההנדסאים, תיכון חדש וחט"ב יד גיורא, בסמוך לקאנטרי קלאב. בעירייה ציינו כי החניון יפעל עד אחרון הנבדקים וכי העירייה דאגה לכל המערך הלוגיסטי במקום, כולל אוהלים, שולחנות וכיסאות, חיבור חשמל אספקת מים ועוד.

מתחם בדיקות קורונה
מתחם בדיקות הקורונה שהוקם הבוקר


ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר הבוקר: "מיד כשהחלטנו על סגירת הגנים אתמול הוריתי לדאוג לזירוז קיום הבדיקות לילדים על מנת לצמצם ככל האפשר את אי הוודאות, ואני שמח שהצלחנו בכך. אני מודה לקופות החולים על שיתוף הפעולה".


מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, אמר: "אני מודה לכל הצוותים העירוניים על ההתגייסות המרשימה למען האתגר המורכב. הם עשו זאת במקצועיות, ביעילות ובמהירות שיא".



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן