"אני שמח על הבדיקה שהתקיימה היום בעירייה בענייני", כך אמר לפני זמן קצר חבר המועצה צחי שריב, ראש סיעת רמת השרון חופשית, בעקבות החקירה המתנהלת בעניין הטענות לחריגות בניה בביתו.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בשעות הבוקר הגיעו למשרדי מינהל ההנדסה בעיריית רמת השרון חוקרים מטעם היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה ובין השאר עיינו במסמכים הקשורים לתכניות הבניה של ביתו של צחי שריב וחקרו עובדים במחלקת ההנדסה. החקירה החלה לאחר שהתיק בעניין הועבר לפרקליטות כבר לפני כשנה.

גורמים בעירייה ציינו כי מדובר בפגישת עבודה שגרתית בין חוקרי יחידת האכיפה הארצית עם גורמי האכיפה של העירייה שבהם עולים גם תיקים עם חריגות בניה. פגישות מסוג זה, אומרים בעירייה, מתקיימות אחת לכמה שבועות.

צחי שריב הביע סיפוק רב מחקירת הנושא ואמר לאתר "שרון און ליין": "התיק בענייני עבר לפרקליטות כבר בחודש יוני 2019, לפני שנה בדיוק. אני לא מותח ביקורת על אף אחד, אבל חבל שזה לקח להם שנה להתחיל בבדיקה. ראיתי את החוקרים בעירייה אבל לא נחקרתי והם לא היו אצלי בבית. אני בעד החקירה כי רק כך אוכל להוכיח שאין בביתי חריגות בנייה. לאורך כל התקופה התחננתי שיבדקו את זה ואני שמח שזה החל היום. אני מקווה שהחוקרים הסתכלו בתיקים הנכונים. אשמח להיפגש איתם ולהזמין אותם לביתי כי אני חוזר ואומר – אין לי מה להסתיר ואשתף פעולה עם כל בדיקה של הנושא".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן