קבוצת הספורט המצליחה ביותר בהרצליה בעשור האחרון היא ללא ספק קבוצת הנשים בטניס שולחן של מכבי בני הרצליה (בשחור) שזכתה ביום שישי האחרון באליפות תשיעית ברציפות. תוסיפו לזה עוד זכייה בשמונה גביעי מדינה רצופים ותקבלו אימפריה של ממש בענף. הרצליה תוכל להשלים דאבל נוסף אם תזכה בגמר גביע המדינה, שיתקיים עוד מספר שבועות, ואליו כמובן העפילה.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

הרצליה זכתה באליפות לאחר ניצחון כפול בסדרת הגמר על הפועל ירושלים: במשחק הראשון בהרצליה גברה על היריבה מעיר הבירה בתוצאה 3 :1, אותה תוצאה שהושגה גם בגומלין ביום שישי האחרון. בחצי הגמר גברה הרצליה על מכבי רחובות. את הרצליה הובילו השנה מרינה קרבצ'נקו, השחקנית האולימפית לשעבר שכבר שנים לא נוצחה על ידי שחקנית בארץ והיא גם משחקת בליגת הגברים, ושרית חוזה.

איציק כהן, מנהל הענף הוותיק, סיפר על העונה שהייתה: "העונה החלה עם חששות קלים עקב עזיבתה של ניקול, אלופת ישראל, לקבוצת נעוריה. אבל עם הזמן, הצוות התגבש ולשיאן הגיעו הבנות בניצחונות היפים על כרמיאל. ניצחנו בחצי הגמר בצורה יפה את מכבי רחובות. גם בגמר לא היה לנו קל, אבל מרינה, שהיא גם מאמנת ראשית אצלנו, גדולה על כל שחקניות טניס השולחן בארץ וכרגע אף אחת עדיין לא יכולה לנצח אותה. זאת אליפות תשיעית שלנו ברציפות, הישג חסר תקדים".

כהן מספר בקצרה על הענף בהרצליה: "מועדון הרצליה הוא אחד הגדולים בארץ. קבוצת הילדים עדיין מתמודד על אליפות וגביע. הרבה חובבים עוסקים באימונים כל ימות השבוע. בקרוב המועדון יעבור לאולם בר אילן".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן