תושב העיר התלונן כי סוללת העפר המפרידה בין קצה חניון הכורכר לחוף אכדיה דרום מלוכלכת באופן תמידי. בעקבות פנייתנו לעירייה, השטח נוקה

"לא יתכן שמצד אחד ישנה טיילת יפה עם חוף ים נקי, אבל כמה עשרות מטרים משם זוהמה ולכלוך", כך אמר השבוע תושב הרצליה שהתלונן על עשביה ולכלוך בקצה חניון הכורכר הגדול הסמוך לכניסה לחוף אכדיה דרום, כפי שרואים בתמונות שהוא שלח לנו, לפני שהשטח נוקה על ידי העירייה בעקבות פנייתנו.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

התושב אמר אתמול: "אני מגיע לחוף אכדיה דרום לא מעט ותמיד נדהם כל פעם מחדש מהלכלוך הרב שיש בקצה החניון הגדול, בסוללת עפר שגובלת עם הכניסה לחוף. באופן תמידי המקום מלא בעשבייה גבוהה, ניירות, פחיות, קרטונים ומה לא. זאת תעודת עניות לעיריית הרצליה שככה היא מתחזקת את המקום, כאשר רק כמה עשרות מטרים משם העירייה יודעת לדאוג לניקיון הטיילת והחוף. אם מדובר בשטח פרטי אז שהעירייה תדאג לאכוף זאת ואם מדובר בשטח עירוני אז שתדאג לנקות שם. אני מקווה שבעקבות התלונה שלי דרככם המקום ינוקה וישמר נקי גם להבא".

כאמור, מתברר שפנייתנו לעירייה עזרה באופן מיידי. מהעירייה נמסר בתגובה: "התלונה הועברה וטופלה מיידית על ידי הגורמים המקצועיים. באם מדובר בשטח פרטי – הבעלים יחויב על הניקיון".

עשבייה בחניון אכדיה דרום. צילום: שרון יונתן

עשבייה בחניון אכדיה דרום. צילום: שרון יונתן

עשבייה ולכלוך לפני ניקיון המקום

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן