אורנה נמיר צבי, מנהלת בית הספר היסודי "גולן" שבמערב העיר בשבע השנים האחרונות, נפרדה אתמול מההורים במכתב מרגש: "עבודתי כמנהלת בית ספר גולן מילאה אותי. נשמתי, חלמתי וחייתי את מחויבותי לתפקיד בכל שעות היממה"

 

לאחר שבע שנים בניהול בית הספר היסודי "גולן" במערב העיר הודיעה אתמול אורנה נמיר צבי (בתמונה), מנהלת בית הספר, להורי התלמידים כי היא יוצאת לשנת שבתון. "בתום חופשת הקיץ אצא לחופשה, המכונה בעגה המקצועית "שנת שבתון" וניהול בית הספר יופקד בידיים אחרות", פתחה אורנה את דבריה והוסיפה: "במהלך שבע השנים בהן ניהלתי את בית הספר, זכיתי לגייס ולהוביל צוות מורים מקצועי ומסור האוהב את תפקידו ופועל במרץ מען ילדיהם. עבודתי כמנהלת בית ספר גולן מילאה אותי. נשמתי, חלמתי וחייתי את מחויבותי לתפקיד בכל שעות היממה. אהבתי מאוד את עבודתי והתמלאתי בסיפוק רב עם כל הצלחה לימודית או חברתית של כל אחד מהתלמידים ומהצוות החינוכי. התרגשתי מחדש לקראת כל יום עבודה בגולן וחשתי שבמסגרת החינוכית אותה קיבלתי לפיקדון והובלה ניתנה לי הזכות לעזור, להקשיב ולשוחח עם כל תלמיד הזקוק לאוזן קשבת ולמבוגר משמעותי שיאמין בו".

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

אורנה כתבה להורים: "הוקרתי והאמנתי בחשיבותה של תרומתכם ומעורבותכם ההורים, בכל הנעשה עם ילדיכם היקרים בבית הספר ובכל היוזמות הבית ספריות, כתנאי להצלחת תהליכים חינוכיים. הייתה לי הזכות להכיר רבים ממכם באופן אישי. ידעתי תמיד שציבור הורי התלמידים המוקיר ומאמין ביכולתו של בית הספר לקדם את ילדיו הוא תנאי למימוש וניצול מושכל של משאבי החינוך והלימוד המוצעים בו. אתם כהורים האמנתם בכוחנו, כיבדתם את עבודתנו ובכך אפשרתם לנו להצליח".

בהמשך החמיאה לצוות המורים בבית הספר: "אני בטוחה שהצוות החינוכי המכונה בפי "הצוות המנצח" ימשיך וישמור על הרוח הייחודית שבנינו יחד בבית הספר ואף יעצימה ויחדשה בהתאם לצרכי הקהילה והתלמידים הבאים בשעריו. תודה על האמון הרב לו זכיתי בכל קשרי עמכם, אמון שהביא לתוצאות והצלחות". לסיום, הודתה אורנה ליו"ר הנהגת ההורים: "תודה לשגית זהר על השנים הרבות בהן פעלנו יחד, בשותפות, באמון ובמרץ למען קהילת גולן".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן