מחאה כזאת לא נראתה בהרצליה זמן רב. מאות מפגינים קראו אחר הצהריים לבטל את התכנית להקמת שוברי גלים. מחאה נוספת הייתה גם נגד העלאת שיעור תשלום הארנונה שנידונה לאחר מכן במועצת העיר. צפו בסרטונים בסיום הכתבה

 

אחת ההפגנות הגדולות והרועשות ביותר שידעה הרצליה התקיימה לפני שעה קלה מול בניין העירייה, כאשר מאות אנשים קראו בקול רם וברור שהם מתנגדים להקמת שוברי הגלים מול חופי הרצליה כפי שקבעה בשבוע שעבר הוועדה המקומית לתכנון ובניה. מחאה נוספת הייתה גם נגד העלאת שיעור תשלום הארנונה שהובלה בידי חברי האופוזיציה ונידונה לאחר מכן בישיבת מועצת העיר, אבל אין ספק שהרוב המוחלט של המפגינים הגיע בשביל להביע את מחאתו נגד הקמת שוברי הגלים.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להפגנה, שהייתה מאורגנת בצורה טובה מאוד, הגיעו אוהבי ים, גולשים, צוללים ועוד, כאשר מה שבלט הוא מספרם הגדול של בני הנוער והילדים. המפגינים הרימו עשרות שלטים עליהם נכתב בין השאר: "שוברי גלים יהרגו את העיר והים", "החוף הוא לא נדלן" ועוד.

מאות המפגינים עשו רעש רב, כאשר הם יודעים שחברי המועצה מהקואליציה, שתמכו באישור התכנית, נמצאים בבניין העירייה ושומעים אותם. המסר שלהם היה ברור ותקיף: לא נסכים לבניית שוברי הגלים.

את ההפגנה אירגן חבר המועצה יונתן יעקובוביץ' שנשא דברים חריפים ונוקבים שלוו במחיאות כפיים מצד המפגינים. יעקובוביץ', איש ים וותיק, רואה במאבק כשליחות והבטיח שלא ירפה עד שהתכנית תבוטל. את דבריו ניתן לראות בסרטון המצורף בסיום הכתבה.

חבר המועצה יונתן יעקובוביץ' בנאום מול מאות המפגינים

חברי האופוזיציה נגד העלאת הארנונה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן