דוברת וייזר, סגנית ראש העירייה וממובילת מאבק התושבים, בתגובה למכתב התשובה של משרד הביטחון לפיו מנחת המסוקים במערב העיר הוקם כדין תוך קבלת כל האישורים

שרון יונתן

שלושה שבועות לאחר פניית ועד הפעולה נגד מנחת המסוקים שהוקם במערב העיר למשרד הביטחון, הגיעה אתמול (שישי) התשובה המיוחלת. במכתב שעביר עו"ד בועז גרינברג, סגן היועץ המשפטי למערכת הביטחון לעו"ד גד אלבז, המייצג את התושבים, הוא ציין כי "השימוש המדובר בתא שטח במתקן הביטחוני מ.ק. גלילות (שטח המנחת הקיים – ש.י.) לצורך נחיתות מסוקים נעשה כדין ולאחר קבלת האישורים המתאימים לכך".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

יחד עם זאת ציין גרינברג כי לנוכח פניות שהתקבלו הוחלט להקפיא את הפעילות בשלב זה לצורך בדיקת הטענות ועד לקבלת החלטה אחרת. "אין האמור כדי לגרוע מכל זכות או טענה העומדים למערכת הביטחון על פי הדין" סיים עו"ד גרינברג את מכתבו.

דוברת וייזר, סגנית ראש העירייה וממובילת מאבק התושבים, אמרה בתגובה: "אני שמחה שמשרד הביטחון נענה למכתב התושבים והבין את המטרד הציבורי שיצר המנחת. אני מקווה שהאלטרנטיבה שמשמשת לנחיתות כחלופה כיום, שלא נמצאת בשטח המדובר ברמת השרון, יהווה את הפתרון הקבוע עבור נחיתות מסוקים של משרד הביטחון. לא ברור לנו על אלו אישורים מתכוון בתשובתו משרד הביטחון ובכוונתנו לדרוש מהם להציג לנו את כל האישורים הללו. לגבי תשובת המשרד כי הנחיתות הוקפאו בשלב זה, אנו חברי המאבק והתושבים נמשיך לעמוד על המשמר כדי לוודא שחלילה אין בכוונת המשרד לחדש את ההקפאה האמורה וננקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן