בית הקפה התל אביבי במרכז הרצליה לא חזר לפעילות עם הסרת הסגר, ומצטרף לשורת עסקים באותו מיקום בדיוק שקרסו לאורך השנים. היועץ העסקי של רשת רוטשילד: הסניף לא נוהל כשורה, אפשר להצליח במקום

 

המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה מביא לסגירתם של עוד ועוד עסקים, גם בהרצליה. אחד מאלה שלא ישוב לפעילות הוא קפה רוטשילד במרכז הרצליה – בפינת הרחובות סוקולוב והנדיב בהרצליה. עד לפני כשנתיים הפעילה רשת רוטשילד התל אביבית 11 סניפים ברחבי הארץ, אבל עם הזמן שבעה נסגרו ולמשבר הקורונה הגיעו רק ארבעה סניפים: הרצליה, נס ציונה, רעננה ונתניה. שניים מהם, הסניף בהרצליה וזה שבנס ציונה, כבר לא יחזרו לפעול והרשת נותרה עם הסניפים בנתניה ורעננה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בימים אלו מחפשים ברשת למכור את תכולת המקום למפעיל אחר שאינו קשור לרשת. מי שמטפל בכך הוא מוטי יברבאום, הזכור לחובבי הכדורגל כשחקן הפועל כפר סבא לשעבר. כיום יברבאום הוא מנכ"ל חברת "אחד על אחד" המתמחה במיזוגים ורכישות והוא משמש כיועץ העסקי של רשת רוטשילד.

יברבאום מסביר כי סגירת בית הקפה בהרצליה לא קשורה בהכרח למשבר הקורונה: "אני מעריך שאלמלא הקורונה הסניף בהרצליה היה מחזיק מעמד עוד מספר חודשים. הרשת הפעילה את הסניף בצורה לא טובה. כדי להצליח בתפעול עסק כזה אתה צריך להיות מומחה בכל הפרמטרים. הניהול של המקום לא היה טוב ולכן לא היה לו סיכוי לשרוד. לא מספיק שיש לך רק כסף, כדי להצליח במקום כזה אתה חייב להיות מומחה בתחום המזון. אני המלצתי לבעלי החברה לסגור את גם את שני הסניפים שנותרו ברעננה ונתניה ולצאת בקונספט אחר".

מוטי, אז מה יהיה על הסניף בהרצליה?

"פירסמנו מודעה למסירה ולמרות התקופה יש התעניינות גדולה ואני מקווה שתוך מספר שבועות יפעל במקום בית קפה אחר".

בעבר היה שם בית קפה "גורילה" שגם החליף מספר בעלים בכמה שנים. אולי המקום הזה הוא פשוט נאחס לעסקים?

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

"שמעתי את הסיפורים על ההיסטוריה של המקום ולדעתי זה שטויות. יש מקום בכפר סבא שאמרו שהוא מקולל והיה סגור כמה שנים עד שנפתחה בו מאפייה והיא עובדת יפה מאוד. מי שמקצוען ותותח בתחום אין לי ספק שיכול להצליח בהקמת בית קפה מצליח. לדעתי יש אפילו יתרון למישהו מקומי שמכיר את העיר".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן