מוטי יחזקאל, מנהל חנות "פיקניק" לכלים חד פעמיים ברמת השרון, מספר כיצד מרכזי מסירת החבילות של דואר ישראל הפכו למנוף לקידום עסקים קטנים בתקופת הקורונה

לאחרונה דובר רבות על העזרה שהמדינה מעניקה, או לא מעניקה, לעסקים הקטנים בתקופת משבר הקורונה. אז רק שתדעו, שדואר ישראל עוזר לבעלי העסקים הקטנים בתקופת הקורונה. מיד גם תבינו איך.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מוטי יחזקאל, מנהל חנות "פיקניק" למכירת כלים חד פעמיים ברחוב החרושת ברמת השרון (בתמונה), המפעיל בחנות מרכז למסירת חבילות של דואר ישראל, מספר כי העובדה ששימש כמרכז מסירת חבילות בתקופת הקורונה איפשרה לעסק להמשיך ולהתקיים גם בתקופה בה אנשים פחות יצאו מהבית. לדבריו, מאז השיתוף עם דואר ישראל, לפני כשנתיים, מחזור המכירות גדל, כמות הלקוחות של החנות גדלה ב30% ובנוסף לזה הגיעו לקוחות חדשים אשר לא הכירו את החנות.

"גם בתקופת הקורונה הפעילות לא פחתה ומסרנו מאות חבילות מדי יום, מה שאיפשר המשך מכירות גם של מוצרי החנות. ברור שבתקופה כזו אנשים אירחו פחות, אבל היה גידול בשימוש בכלים חד פעמיים בבית בגלל השהיה המשפחתית הממושכת", אומר מוטי ומציין שהלקוחות מאוד מפרגנים ואוהבים לקנות בחנות בעת ההגעה לאיסוף דברי הדואר הרשום והחבילות.

מוטי: "השירות שלנו מאוד יעיל, אין כמעט המתנה לקבלת החבילה, והלקוחות מאוד מרוצים. זה טוב לדואר שמוסר מהר חבילות, טוב ללקוחות שמקבלים חבילות סמוך לביתם וטוב לנו כי מכניס לקוחות לחנות וכל אחד שמגיע, גם חוזר. החנות נמצאת במיקום שהוא נסתר ולא ניתן להגיע באופן מזדמן וההגעה לקבלת הדואר, גורמת לתנועה ומחייה את החנות. דואר ישראל פתח לנו דלתות והפך את הלימון ללימונדה ונתן לנו הזדמנות עסקית לקידום העסק".

מרכז המסירה "פיקניק", רחוב חרושת 5 רמת השרון, פועל בימים ראשון עד חמישי  בין השעות 08:00-19:30 וביום שישי וערבי חג בין השעות 08:00-14:00.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן