כך אומרים בעלי עסקים ברחוב סוקולוב ברמת השרון לגבי מעבר החצייה הסמוך לבניין מספר 56 ברחוב. לטענתם, מעבר החצייה אינו צבוע היטב, ישנה צמחיה שמסתירה את הולכי הרגל מצדדיו וחלק מהתמרורים לפני המעבר אינם עובדים. העירייה: "מעבר החצייה יצבע בשבועות הקרובים"

בעלי עסקים מתריעים על מעבר החצייה ברחוב סוקולוב ברמת השרון, הסמוך לבניין מספר 56 ברחוב (בתמונה) לטענת בעלי עסקים סמוכים, חציית מעבר חצייה זה מהווה סכנת נפשות, במיוחד לאנשים קשישים ואימהות עם עגלות. לדבריהם, מעבר החצייה אינו מסומן, צמחיה מסתירה לנהגים את הולכי הרגל המעוניינים לחצות את המעבר ושלושה רמזורים המתריעים על מעבר החציה אינם פועלים.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בעלת עסק סמוך אמרה השבוע לאתר "שרון און ליין": "התלוננו על תאונות שקורות ושכמעט קורות במוקד העירייה, מחלקת תעבורה וגם למנכ"לית העירייה. רק בשבוע שעבר, אחרי שתי תאונות שקרו בהפרש של שעה , ואחת עם נפגעים, עירבנו את יעקב קורצקי, סגן ראש העירייה, שהביא בוחן תנועה. ביקשנו שיכנסו לרכב ויעשו את הנסיעה מכיוון צפון לדרום ויבינו בעצמם שהם לא רואים את הולכי הרגל המבקשים לחצות ולא מבחינים במעבר עצמו מכיוון שאינו צבוע כראוי".

בעלת חנות אחרת מוסיפה: "לא נראה שזז משהו ושזה נראה חשוב למישהו, מאחר שהדבר הכי פשוט של צביעת מעבר החצייה וגיזום הצמחיה בצידי המעבר, על מנת שהנהגים יראו את הולכי הרגל, לא נעשו. חבל שיקרה אסון חלילה כי הכתובת כבר מזמן על הקיר".

מהעירייה נמסר בתגובה: הכבישים מתוחזקים ונצבעים באופן שוטף. בסוקולוב התחזוקה אינטנסיבית יותר. המעבר האמור יצבע בשבועות הקרובים.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן