פרשת עזיבתה של מנכ"לית העירייה, שירלי פאר יגרמן, לא יורדת מסדר היום הציבורי ותובא בקרוב לדיון בישיבת  מועצת העיר בעקבות הצעה לסדר ושאילתא שהגישו שני חברי מועצה מהאופוזיציה. הפרסום הבלעדי באתר "שרון אונליין" ביום שישי שעבר, לפני כשבוע וחצי, על כך שמנכ"לית העירייה תעזוב את תפקידה, עורר הדים רבים בקרב תושבי העיר. מספר שעות לאחר מכן, פרסמנו כי ראש העירייה, אבי גרובר, מעוניין למנות לתפקיד את דפנה קפלנסקי, מי שהייתה מספר 3 ברשימתו בבחירות האחרונות.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

הנושא הלוהט ואחד המדוברים בעיר לאחרונה ידון בישיבת המועצה שתתקיים בעוד כשבועיים (7 ליוני), בעקבות הצעה לסדר שהגיש חבר המועצה ירון גדות ושאילתא שהגיש חבר המועצה רוני בלקין.

בהצעתו לסדר ביקש גדות למנוע שינויים פרסונליים בצוות הבכיר של העיריה בתקופת הקורונה. גדות כתב בהצעתו: "לאחרונה נפוצו שמועות על יחסים עכורים בין ראש העיר למנכ"לית עד כדי רצון הדדי לסיים את תפקידה. בישיבת המועצה האחרונה היא נעדרה וכבר ראינו ארגון בעייתי של ישיבת המועצה עצמה – חדר לא מזגן, איחור של כ-20 דקות בפתיחת ישיבת המועצה, ובעיות שמע ושידור. זו אינה העת לבצע זעזועים ושינויים פרסונליים בצוות הבכיר של העירייה, בכל התפקידים אבל על אחת כמה וכמה מנכ"לית העירייה".

גדות הציע כי מועצת העיר תנחה את ראש העירייה שלא לבצע שינויים פרסונליים בדרג הבכיר עד חזרה לשגרה מלאה וכי מועצת העיר כמייצגת את הציבור תוציא מכתב קריאה למנכ"לית העירייה ובקשה להישאר בתפקידה עד לחזרה לשגרה מתוך הבנה שזהו צורך ורצון של מרבית תושבי העיר.

חבר המועצה רוני בלקין העלה שאילתא לישיבת המועצה הקרובה ובפתיח שלה ציין: "בתאריך 17/5/20 התקיימה ישיבת מליאת מועצת העיר. במסגרת הישיבה, לאור הדיווחים שפשו בעיר כי מנכ"לית העירייה הגברת שירלי פאר יגרמן סיימה את תפקידה כמנכ"לית העירייה, ביקש סגן ראש העירייה, גיא קלנר, עדכון מראש העיר בנושא. תשובתו של ראש העיר, שניתנה פעמיים, לכל מליאת מועצת העיר הייתה : "מנכ"לית העירייה נמצאת בחופשת מחלה".

לאור העובדה הידועה כי גרובר מנסה למנות את קפלנסקי לתפקיד שאל בלקין בשאילתא: האם תשובת ראש העירייה למליאת מועצת העיר הייתה לא מדויקת? האם הגברת שירלי פאר יגרמן נמצאת פורמלית בחופשת מחלה אבל מעשית סוכם על סיום תפקידה כמנכ"לית העירייה? האם מתקיים תהליך איתור מנכ"ל/ית מחליפים לגברת שירלי פאר יגרמן? האם היועץ המשפטי של העירייה הוציא חוות דעת הפוסלת מינוי של מועמדת שהוצעה על ידי ראש העיר? האם ראש העירייה פנה לקבלת חוות דעת חיצונית נוספת לגבי אותה מועמדת שנפסלה בחוות דעתו של יועמ"ש העירייה? האם מימון חוות הדעת החיצונית הנוספת מתבצע על חשבון העירייה או אישית על ידי ראש העיר?

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן