מיום ראשון: קבלת קהל במשרדי עיריית הרצליה

גם עיריית הרצליה חוזרת לשגרה ומיום ראשון יוכלו תושבי העיר לקבל שירותים במשרדי העירייה. זה יקרה רק לאחר תיאום תור מראש ועמידה בהנחיות משרד הבריאות

שרון יונתן

בשורה טובה לתושבי הרצליה: החל מיום ראשון הקרוב עיריית הרצליה חוזרת לקבל קהל במשרדיה. בכך משלימה העירייה את החזרה לשגרה, לאחר שביצעה עבודות התאמה וקבעה נהלים לשמירה על בריאות התושבים והעובדים בהתאם לתו הסגול.

במסגרת זו מוגנו עמדות קבלת הקהל באמצעות מגן פרספקס וחוטאו. במקביל, סופקו לעובדים שמקבלים קהל מסכת פנים שקופה, מסכת ניתוח וכפפות. מתן השירות מתבצע רק לאחר תיאום פגישה מראש, כולל קביעת יום ושעה מוגדרים, כאשר לכל פגישה בתחום שרלוונטי לנושא הבקשה – מוזמן אדם אחד. כל מי שמגיע לעירייה חותם על הצהרת בריאות.

לשם כך פיתחה העירייה מערכת לזימון תורים, אשר מווסתת את מספר המגיעים לבניין העירייה וכן יוצרת סנכרון בין הפניות לתיאומי הפגישות.

משטחים את העקומה ב-30 יום! תוכנית תזונה

בנוסף, בהתאם להנחיות, מתבצעת מדידת חום מיד בכניסה לבניין העירייה. הבאים גם נדרשים לחטא את ידיהם באלכוג'ל, שנמצא בכניסה וכן בכל קומה ומוצעות להם גם כפפות. בכל הקומות וכן במעליות נתלו שלטים עם ההנחיות המסבירות כיצד לנהוג כדי לשמור על הבריאות.

חשוב לציין כי גם לכל אורך תקופת משבר הקורונה, כשהעירייה התנהלה בכוח אדם מצומצם בשל תקנות שעת החירום, העניקה העירייה טיפול מיטבי בכל הנושאים הנדרשים, באמצעות מוקד השליטה העירוני 106 וכן בהגברת השימוש בטלפון ובאמצעים הדיגיטליים ע"י טפסים מקוונים באתר העירוני.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר היום: "אני שמח שאנו חוזרים למתן שירות מלא לתושבים, כמובן תוך מילוי כל ההתאמות וההנחיות הנדרשות, וזאת כחלק מהתנעת המשק והחזרה לפעילות כלכלית".   

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, ציין: "לאור התוצאות הטובות של השימוש הגובר באמצעים הדיגיטליים בתקופה האחרונה, אנו פועלים להמשיך בכך על מנת להקל על התושבים ולייעל עוד יותר את השירות עבורם".

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ של אתר "שרון אונליין" הרצליה:

https://bit.ly/356Rsym

להצטרפות לדף הפייסבוק של "שרון אונלייין":

https://www.fb.com/sharonline2020

השאר תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.