צילום: באדיבות דוברות העירייה

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

ילדי הגנים חוזרים לפעילות: הבוקר (ראשון) נפתחו מחדש גני הילדים והמעונות בהרצליה, לאחר שהיו סגורים כמעט חודשיים. על פי מתווה משרד החינוך ותקן התו הסגול נפתחו הבוקר 133 גני הילדים ושלושת מעונות היום העירוניים שעל אופן הפעלתם פרסמנו כבר ביום חמישי האחרון.

הילדים ילמדו בגן שלושה ימים רצופים (ראשון עד שלישי או רביעי עד שישי) לפי חלוקה לקפסולות כשבכל קפסולה יהיו עד 18 ילדים. על מנת לאפשר הוגנות כלפי ההורים, בין הקבוצות תתבצע בכל שבוע החלפה בין הימים.

לאחר שהתבשרו שלצערם ילדיהם ילמדו בגן רק שלושה ימים בשבוע בשלב הראשון, אחת הסוגיות המעסיקות את ההורים היא הצהרונים שעדיין לא חזרו לפעול. בעירייה ציינו הבוקר כי ביחד עם החברה העירונית למתנ"סים, נבדקות כל האפשרויות.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר היום: "אנו פועלים מתוך הבנה למצוקת ההורים ורצון גדול לסייע בתהליך החזרה לשיגרה התנעת המשק. פתיחת הגנים והמעונות מתבצעת באופן המיטבי במסגרת ההגבלות המוטלות עלינו כדי להבטיח לילדים שהייה בטוחה בגנים ובמעונות".

מנכ"ל עיריית הרצליה, יהודה בן עזרא, ציין: "עיריית הרצליה שמחה לתת להורים פתרון איכותי לשהיית ילדיהם במעונות ובגנים, כאשר צוותים עירוניים שלנו פועלים ללא הרף על מנת להתאים את המרחב הסביבתי והאישי שלהם לתקן המחייב".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן