צילום: ניר הרמתי

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

בשורה טובה לרוכבי האופניים ברמת השרון: בימים הקרובים תחל סלילת הקטע הראשון של שביל האופניים במסגרת פרויקט "אופני דן", בין צומת הכפר הירוק ועד שכונת המשתלה (בתמונה). הפרויקט המלא של "אופני דן", המנוהל על ידי חברת נתיבי איילון, נועד לרשת את כל מטרופולין גוש דן בשבילי אופניים מופרדים ובטוחים, שיסייעו לרכוב בין הערים ובתוכן בבטחה. ברמת השרון הפרויקט כולל שבילים מופרדים גם ברחובות הראשונים והנצח, וכאמור קישור של שכונת נווה גן למרכז העיר.

ד"ר צחי שריב, חבר המועצה ומחזיק תיקי ההנדסה והתחבורה בעיריית רמת השרון, מסביר כי שביל האופניים יאפשר בין היתר לתלמידים מנווה גן להגיע על אופניים למוסדות החינוך שלהם במרכז העיר בצורה בטוחה. כמו כן, יתאפשר חיבור מהיר ובטוח באופניים מרמת השרון לרשת שבילי האופניים המסועפת בתל אביב מדרום ולהרצליה מצפון. שביל אופניים עירוני פנימי יחבר רוכבים מכיוון מורשה לנתיב הזה באיזור כיכר המשטרה.

שריב: "רכיבה על אופניים בין צומת הכפר הירוק לנווה גן ולתל אביב, בין המכוניות הדוהרות, כרוכה בסכנת חיים. כשקיבלתי לידי את תיק התחבורה, הקטע הזה סומן על ידי כקטע אדום, בקדימות עליונה לביצוע שביל אופניים מופרד ובטוח. חברת נתיבי איילון, שמתוקצבת על ידי משרד התחבורה לביצוע הפרויקט, התמהמהה בביצועו שנים. לשמחתי, המאמצים מול חברת נתיבי איילון, שהובלו על ידי ראש העיריה אבי גרובר, מהנדסת העיר ואנוכי, נשאו סוף סוף פרי, והחברה הוציאה בשבוע שעבר צו התחלת עבודה לקבלן אשר אמור להתחיל בעבודות השבוע. כל קטע שביל אופניים שנסלל מקטין את עומסי התנועה בכבישים, מצמצם את זיהום האויר ותורם לבריאות הרוכבים ובטיחותם. נמשיך לקדם פיתוח רשת שבילי אופניים בטוחה לרמת השרון".

ראש העירייה, אבי גרובר, אמר: "אני רואה בתוכנית הזאת סגירת מעגל אחרי שהתחלתי לקדם אותה עוד כחבר אופוזיציה ועכשיו כראש עירייה אני יכול להוציא אותה לדרך. הרעיון ברשת השבילים הוא להפוך את האופניים ככלי תחבורה לגיטימי ובריא בלי לסכן את הרוכב. אני מאמין שבעתיד הרבה עובדים יעזבו את האוטו ויגיעו באופניים לאזורי תעסוקה בתל אביב ובאיזורים אחרים. אני מודה למינהל ההנדסה על ההשקעה האין סופית".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן