צילום: דוברות העירייה

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

עיריית הרצליה מרחיבה את מעגלי הסיוע לעובדים חיוניים בזמן המאבק בקורונה: אחרי שלושה גני ילדים לילדי צוותי הרפואה, שהעירייה מפעילה החל מיום שני שעבר, השבוע מתווספים להם מסגרות חינוכיות בבתי ספר בעיר המיועדות עבור ילדים של צוותי ההוראה בגילים 7-3. זאת כדי לאפשר להם לחזור לעבוד בלב שקט.

לעובדים רבים במערכת החינוך העירונית יש ילדים קטנים ובעירייה הבינו כי כאשר גני הילדים עדיין אינם פועלים יש לפתוח שמרטפיות ייעודיות (בתמונה) שיאפשרו לצוותי ההוראה לחזור לעבודה בלי לעסוק בחיפוש נואש אחר פתרונות.

הסייעות העירוניות ישמרו על ילדי הצוותים באותם בתי ספר בהם הם עובדים במשך חמישה ימים בשבוע בין השעות  13:00-08:00 וזאת עד שייפתחו מחדש גני הילדים. כל עובד הוראה המביא את ילדו לשמרטפייה ממלא הצהרת בריאות ומבצע מדידת חום בבוקר לפני ההגעה. המסגרות החינוכיות ינוהלו תוך הקפדה על כללי ההיגיינה, שימוש באמצעי המיגון המסופקים על ידי העירייה, שמירה על הנחיות משרד הבריאות ועמידה בדרישות התו הסגול.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר היום: "מיד כשהבנו את הבעיה של עובדי הוראה רבים שרוצים לחזור ללמד אבל אין להם פתרון לילדיהם הקטנים, התגייסנו במהירות ואני שמח, שעם הכוחות העירוניים המצוינים שלנו, אנו יכולים לעזור להם".

מ"מ וסגנית ראש העירייה והממונה על החינוך, איה פרישקולניק אמרה: "אני גאה בהתגייסות כלל המעורבים, בהובלתו של ראש העיר משה פדלון, אשר מוכיחה פעם נוספת כי החינוך בהרצליה עומד בראש סדר העדיפויות".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, אומר: "עיריית הרצליה מוקירה את מסירותם ומקצועיותם של עובדי ההוראה ורואה חשיבות בחזרתם לעבודה כמנוף לחזרת המשק בכללו לפעילות מחודשת".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן