יש עסקים בהרצליה שהפכו מזמן למותג. "אלפי מפתחות" הוא אחד כזה. העסק המשפחתי, הנמצא ברחוב בן גוריון 18 בהרצליה והמספק שירות וקניה של מפתחות ומנעולים לבית ולרכב, הוקם על ידי עזרא אלפי לפני 31 שנים וכיום עובדת בו המשפחה כולה: האמא שושנה והבנים צלי ומאיר אלפי.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

צלי אלפי מספר שבשל משבר הקורונה פעילות העסק ירדה עד כדי 5% בלבד וגם זה רק במקרי חירום. "אי אפשר להשאיר בן אדם תקוע מחוץ לבית או לרכב ולהגיד לו שיחכה שהקורונה תסתיים. אני עושה את זה רק בשביל שירות לאנשים. היה לי מקרה שבאתי מהבית לחנות כדי לשכפל מפתח בשבעה שקלים, אז ברור שזה בשביל השירות בלבד. אבי חרת על דגל החנות את נושא השירות והאמינות ואני אמשיך בכך כל עוד אני יכול".

צלי מספר על הצדדים הפחות נעימים בעבודתו:

"במשך 25 שנות עבודתי בעסק נאלצתי להוציא עשרות נפטרים שהיו נעולים בדירתם, חלקם מתאבדים. זאת סיטואציה קשה מאוד כי אני עומד מול בן משפחה שהרגע איבד את יקירו וממתין איתו עד שיבואו אנשי מד"א. אלו מראות מאוד לא נעימים, אבל זאת עבודת קודש שחייבים לעשות. אני שמח שאני עובד בעבודה שעוזרת לאנשים בזמני חירום. יש כמובן גם רגעים שמחים כמו אנשים שעוברים לבית חדשים ואני מחליף להם מנעול. בכלל, נקווה שהצרות שלנו יהיו רק מנעולים בדלתות".

צלי, אתם תשרדו את המשבר הזה?

"אני מאמין שכן כי אנחנו עסק חזק ובריא עם מוניטין טוב מאוד בעיר הזאת. אנחנו מספקים שירות ללקוחות פרטיים רבים, לעיריות, מוסדות גדולים באזור השרון וחברות הייטק".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

איך אתה מצפה שהמדינה תעזור לכם?

"במעשים ולא רק מילים. כרגע רואה רק מילים ולא מעשים. עסק שעובד חמישה אחוז זה בשביל הפיצוחים של שבת ולא בשביל להחזיק עסק ולשלם לספקים. אני מרחם על מי שחייב הרבה כסף לספקים או משלם שכירויות גבוהות, כי אני לא יודע איך הוא יצא מזה".

מדוע אתה ממליץ לתושבי הרצליה להזמין שירות דרככם?

"אי אפשר להזמין כל אחד להחליף מנעול בבית. לצערי, היום יש המון אנשים שקוראים לעצמם מנעולנים אבל אין להם מושג בתחום, גם אם הוא יודע להחליף צילינדר. זה נעשה שוק פרוץ שאין עליו פיקוח ושנפרץ על ידי שרלטנים שפותחים בתי ספר למנעולנים ואנו נלחמים בזה. אנחנו חברים בארגון המנעולנים בישראל שמכיל כ-200 מנעולנים מאושרים ומקצועיים. אני ממליץ להשתמש בשירותינו כי אנחנו עסק רציני, עם מקום וחנות שבו אתה יודע מי נתן לך את המפתח הביתה. אסור שהשיקול יהיה 50 שקל פחות. אולי הוא גנב, אתה לא יכול לדעת. שאנשים כותבים בגוגל מנעולן בהרצליה עולים 2,000 תוצאות, אבל בפועל יש רק שלשה מנעולנים מורשים ומקצועיים בהרצליה. צריך לעבוד עם אנשים אמינים ומקצועיים. אנחנו נותנים שירות טוב ומחירים טובים ולכן יש לנו מוניטין חזק. יצא לי בעבר להופיע כמומחה בתכנית "כלבוטק" וחשפתי שם מנעולנים נוכלים שגובים המון כסף בלי סיבה. הם הורסים למנעולנים המקצועיים את השם הטוב. צריך לדעת לאן להגיע ולשמור על הביטחון של הבית שלכם ולא סתם לעסק שלנו נוסף משפט: "אלפי מפתחות – המפתח לביטחון שלך". בהזדמנות זו אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח וכשר עם המון בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה.

להזמנת שירות: צלי 0523318319


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן