"אני מאמינה שהתקופה הזו תעבור ונחזור לימים טובים מאלה", אומרת אני קונפורטי, ציירת מהרצליה, שדווקא בתקופה קשה זו מנסה לשמור על אופטימיות זהירה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

אני (בת 60, אם לארבע בנות וסבתא לשבעה נכדים) השתכנה בהרצליה רק בחודש דצמבר האחרון, לכאן היא הגיעה מרחובות, בעקבות בנותיה ששלוש מהן גרות בהרצליה. אני (בתמונה משמאל) גילתה את אהבתה לציור רק לפני 10 שנים, לאחר לכתו של אביה הצייר, ברקו ווסרמן ז"ל . לפני כן, עסקה בעולם הכספים והייתה סגנית מנהל כספים בחברה עתירת ידע.

"על אף הקושי שהיה כרוך בניתוק מהסביבה הטבעית שלי בה גדלתי וצמחתי, המעבר להרצליה היה עבורי אך טבעי. יצאתי לדרך חדשה באהבה והשלמה מלאה. מאז שעברתי, הספקתי לא מעט, בפן האישי". בתחילת חודש מרץ חזרה מטיול בדרום אמריקה, הישר לתוך תקופה חדשה של בידוד בימי קורונה ומציאות כלכלית לא פשוטה.

"בימים רגילים, היצירות שלי מוצגות ונמכרות בגלריות בארץ ובחו"ל או בהזמנות ופניות אישיות מלקוחות. טרום תקופת החגים, זו שעתם היפה של האמנים והגלריות לאמנות" מסבירה אני, "אך לצערי, אני עומדת בימים אלה בפני מציאות חדשה. החיים מזמנים לנו אינספור התנסויות, אך זו האחרונה עולה על כולן. הגלריות בהן אני מציגה סגרו את דלתותיהן. כספים שהיו אמורים להעביר בגין יצירות שנמכרו, טרם תחילת המשבר, הוקפאו. ממצב של תזרים שוטף, גם אם באיחור לעיתים, כעת אני עומדת במצב של עצירה מוחלטת ואין כניסה של כספים לעסק שלי".

אני מודעת למצב החדש אליו נקלעה:

"למי בכלל יש עכשיו ראש לאמנות? אני מוצאת את עצמי עם צבר של יצירות שהוכנו במיוחד לקראת החגים וטרם הועברו לגלריות. וזו בהחלט הזדמנות נהדרת להכיר אותי באופן אישי. ברוב המקרים איני פוגשת את הלקוחות הסופיים שלי, אשר רוכשים ישירות דרך הגלריות".

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

אני, ספרי לנו על מה את עובדת לאחרונה?

" לגוף ולנשמה יש דרכים שונות ומשונות לומר. לקח לי לא מעט זמן מאז ששבתי מחו"ל לגעת במכחול וצבע. נתתי לעצמי את הזמן, לחוש, להתבונן פנימה, להתרגל למציאות עכורה, בלתי נתפסת. לאחרונה התחלתי לעבוד על סדרה חדשה "חלונות" זה קרה בבת אחת, כמו חיכה שיבשיל. מי שמכיר את העבודות שלי, יודע שאני יוצרת מתוך חיבור של צבע ונשמה. התחושות שלי, הן אלה שמובילות אותי ליצירה. הלילה פתחתי חלונות אל נבכי נשמתי וזה מה שעלה ממני".

מה את מאחלת לעצמך?

"העולם עובר סערה גדולה ובסופה יבוא תיקון, כך אני מאמינה. נצא מחוזקים, קרובים ואוהבים יותר. נחזור להנות מהיופי שיש לעולם להציע, אך לא מתוך אותו "טירוף" ששרר כאן קודם. ננהג בצניעות ונפנים את השיעור הענק הזה שהטבע סימן לנו. אשר לאלה שלא נהגו ביושר והגינות כלפי הספקים שלהם, אלה ימצאו את עצמם מחוץ למעגל העשייה".

אני, תשכנעי את הקוראים מדוע להזמין ציורים ממך.

"כפי שציינתי קודם, זו הזדמנות מצוינת להכיר אותי באופן אישי. וכמובן לזכות בהנחה משמעותית מהמחירים הרגילים. אני מתרגשת מהחג שמגיע, מאד הייתי רוצה לשמח בית חדש ביצירה משלי. בכל יצירה שלי משהו ממני עובר אליכם. שיהיה חג שמח לכולנו".

לצפיה בציוריה של אני:

www.anniekonforty.com

https://www.instagram.com/annie_konforty

http://www.veritivnet.com/Provider.aspx?ProviderID=Zehk7N%2bz4R9xeRtUspC%2fAw%3d%3d

להזמנות: אני קונפורטי 054-6653350

אני קונפורטי
אני קונפורטי. חיבור של צבע ונשמה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן