בשל הפסקת הלימודים והוצאתם לחל"ת של שני המאבטחים ואחראית משמרות הזה"ב בבית הספר היסודי ויצמן בהרצליה התגייסו עבורם הורי התלמידים. "החלטנו לאסוף עבורם כסף מההורים, לשמור עליהם כמו שהם שמרו על הילדים שלנו". כל הכבוד!

שרון יונתן

מחווה מרגשת בבית הספר היסודי ויצמן בהרצליה (בתמונה). הורי תלמידי בית הספר נרתמו לעזור לשני המאבטחים והאחראית משמרות הזה"ב, שעברו את גיל הפרישה ויצאו לחל"ת בעקבות הפסקת הלימודים בבתי הספר.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

ההורים לא נשארו אדישים כפי שסיפרה היום זהר יעקבסון, אמא לתלמיד בכיתה ד', לאתר "שרון אונליין" על המחווה לאנשי הצוות הוותיקים: "אמא מהכיתה של הבן שלי שאלה מה קורה עם המאבטחים ואחראית משמרות הזה"ב והאם הם מקבלים משכורת. כשאמרתי לה המאבטחים הנפלאים שלנו והאחראית המקסימה על משמרות בזה"ב, מעל גיל פרישה ולכן הוצאו לחל"ת ולא זכאים לדמי אבטלה, שוחחנו מה ניתן לעשות והחלטנו לנסות לאסוף עבורם כסף מההורים, לשמור עליהם כמו שהם שמרו על הילדים שלנו. סיפרנו למספר הורים שקרובים אלינו, הם ביקשו להצטרף ומשם זה התפשט לכל בית הספר, כולל צוות בית הספר והמורים שהצטרפו למבצע".

המיזם החל לפני שבוע וחצי, כאשר הסכום המבוקש היה בין 10 ל-30 שקלים למשפחה. נקבע מראש כי תאריך סיום המבצע יהיה בסוף השבוע הקרוב (4 לאפריל), כאשר עד כה נאספו כבר כ-3,500 שקלים.

למעוניינים להשתתף במיזם:


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן