במגוונים רמת השרון מתגאים בפעילות בתקופת משבר הקורונה: פורטל פעילויות באתר מגוונים לטובת הילדים ועזרה לאוכלוסיית הקשישים

שרון יונתן

רשת מגוונים רמת השרון עושה בתקופה זו כל שביכולתה לתמוך בקהילה ולתת מענה גם בבית. אחד המיזמים שהרשת יצרה הוא פורטל פעילויות באתר מגוונים לרווחת התושבים שיושבים בבית.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בפורטל סרטונים של מדריכי החוגים במגוונים שמפעילים את הילדים גם בבית, סרטוני יצירה והפעלות מעולם האמנות, דפי ציור, מאמרים וטיפים מאנשי מקצוע, שעות סיפור לגיל הרך ועוד מאגר עצום של סרטונים ותכנים שינעימו את השהות בבית. הכל מופיע באתר, נגיש, ללא עלות. במקביל מקיימת הרשת גם לוח שידורים קבוע בעמוד הפייסבוק וכל יום עולים תכנים שונים לכל הגילאים.

כמו כן, סיירת המתנדבים של מגוונים המרכזים הקהילתיים, בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים קהילתיים, כוללת כ-200 מתנדבים שממשיכים לסייע לאוכלוסיית הקשישים, בין היתר בעבודות אינסטלציה קלות, בתיקוני מחשב, ברכישת תרופות ומזון, בהסעות לטיפולים, חלוקת מזון, שמירה על קשר, הבאת דואר ועוד.

 עידן למדן, חבר מועצת העיר ויו"ר מגוונים, אמר היום בסיפוק רב:

"כמי שאמונים ומיומנים בכל הקשור לחינוך הבלתי פורמלי פעלנו להקים באתר האינטרנט שלנו אגף שלם ובו עולם ומלואו של פעילויות לנצורים בבית. הייחודיות שלנו היא שהפורטל פונה לכל הגילים: הרצאות של קתדרה, סדנאות לילדים ולמבוגרים, שעת סיפור, הצגות, אימון גופני אונליין בשלל צורות וענפים ועוד ועוד. בנוסף, הפעילויות מוצעות בידי הצוות הקבוע שלנו ותושבים רבים והכל בהתנדבות לטובת הקהילה. ולבסוף, התחדשות בתכנים. אני מודה לכל מי שנרתם ומוכיח, שוב, ש"אנשים יוצרים קהילה" זה הרבה מעבר לסיסמא. תודה מכל הלב למנכ"ל שלנו ניסן גז ולצוות שמציגים פריחה של קהילתיות ויצירתיות, עשייה ומחויבות שום דבר לא מובן מאליו".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן