לאור המצב המיוחד החליט איגוד הכדורסל על הפסקת הליגה הלאומית וקבע כי שתי הראשונות, בני הרצליה והפועל חיפה, יהיו העולות לליגת העל. מנהלת הליגה מתנגדת

שרון יונתן | צילום: עודד קרני

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

לאחר עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, עשויה קבוצת הכדורסל של בני הרצליה לליגת העל. איגוד הכדורסל החליט היום (שני) כי הליגה הלאומית הופסקה לאלתר וכי שתי הקבוצות הראשונות, נכון להיום, יהיו אלו שיעפילו לליגת העל. מדובר בבני הרצליה, הנמצאת במקום הראשון והפועל חיפה שמדורגת שנייה, כאשר לשתיהן מאזן של 15 ניצחונות לעומת 7 הפסדים. הליגה הלאומית הייתה צריכה להגיע לסיומה בעוד ארבעה מחזורים ואז היה אמור להיערך פלייאוף עליון בין שמונה הראשונות לקביעת שתי העולות.

מנהלת ליגת ווינר סל מתנגדת להעלאת שתי קבוצות מהליגה הלאומית – ולפיכך החלטת האיגוד צפויה להיתקל במאבק מצד ראשי המנהלת במהלך החודשים הבאים.

מתוך הודעת איגוד הכדורסל:

"מאחר והליגה הלאומית היא ליגה מקצוענית עם שחקנים זרים, הנחיית משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות מונעת את האפשרות להתאמן ולנהל משחקי כדורסל כסדרם, נאלצת הנהלת האיגוד להודיע בזאת על סיום הליגה הלאומית לגברים בצילום מצב הטבלה הנוכחית. האיגוד חוזר על החלטתו בדבר העלאת שתי הקבוצות הראשונות לליגת העל. בעונה זו לא תהיינה יורדות מהלאומית לארצית".

כדי לשוב כבר תוך עונה אחת לליגה הבכירה, העמידה בני הרצליה השנה תקציב גבוה, כאשר רק מהעירייה היא זכתה להקצבה של 1.8 מיליון שקלים. לתפקיד המאמן חזר מיקי גורה שאימן את הקבוצה מספר עונות בליגת העל ונבנה סגל שחקנים מהטובים בליגה. התוצאות לא איחרו לבא והרצליה הובילה את הליגה לאורך מרבית המחזורים. לאחרונה צורפו לקבוצה אלישי כדיר ואבירם זליקוביץ', שחזר לקדנציה נוספת במועדון, אבל כאמור הקבוצה כבר לא תזדקק לעזרתם כדי להעפיל ליגה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן