זמן לנשום: מיינדפולנס לימי הבידוד (ולא רק) / שרית זלצר

מיוחד ל"שרון אונליין": שרית זלצר, תושבת הרצליה, מטפלת רגשית ומחלוצות תחום המיינדפולנס בישראל, בסדרה של 5 תרגולי מדיטציה מוקלטים לשוהים בבידוד ולימי הקורונה בכלל – בשכיבה, ישיבה, עמידה וגם בזמן הליכה

אלו ימים לא פשוטים לכולנו, אלה שבבידוד – וגם אלה שלא. תחושות המחנק והחרדות שצפות אצל רבים מאיתנו עקב הקורונה דורשת תשומת לב – והדרך הכי זמינה לכל אחת ואחד מאיתנו, בבידוד או מחוץ לו, היא פשוט… לנשום ולהיות כאן ועכשיו.

טלי למדן יועצת נדל"ן

אני מזמינה אתכם לסדרה של 5 תרגולים קצרים של מדיטציית המיינדפולנס ב-5 פוזיציות המשתלבות בחיי היום יום שלנו: שכיבה, ישיבה, עמידה, הליכה – וגם בזמן אכילה.

הקדמה לתרגול מיינדפולנס שעושה טוב:

1. תרגול מיינדפולנס בשכיבה:

2. תרגול מיינדפולנס בישיבה:

3. תרגול מיינדפולנס בעמידה:

מרכז מתחברים מתנות לחג

4. תרגול מיינדפולנס בהליכה – גם במקום סגור:

אכילה מודעת

אשמח לשמוע אילו מהתרגולים משרתים אותך באופן הכי יעיל ומיטיב עבורך!

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ של "שרון און ליין" הרצליה לחץ כאן

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ של "שרון און ליין" רמת השרון לחץ כאן

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ של "שרון און ליין" כפר שמריהו לחץ כאן

להצטרפות לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

 

שרית זלצר. פסיכותרפיה בשילוב גישת המיינדפולנס (קשיבות) ויצירה
אתר הבית של שרית זלצר: www.saritzeltzer.com

One thought on “זמן לנשום: מיינדפולנס לימי הבידוד (ולא רק) / שרית זלצר”

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.