חילופי מאמנים ב-א.ס. רמת השרון שעל אף הציפיות הגבוהות נמצאת רק במקום החמישי בטבלה

שרון יונתן

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

כמו בעונה שעברה, קבוצת הכדוריד א.ס. רמת השרון מחליפה מאמן זר באמצע העונה. אשתקד זה היה ולאדן יורדוביץ' ששילם את מחיר חוסר ההצלחה והעונה זהו ניקולה מקסימוביץ' שהתפטר מתפקידו ביום רביעי השבוע, למחרת ההפסד במשחק ההשלמה להפועל ראשון לציון.

פתיחת העונה עבור ניקולה וקבוצתו הייתה טובה עם הזכיה בגביע השופטים והציפיות נסקו לשמיים, אבל ההמשך היה גרוע מאוד ורמה"ש מצאה את עצמה במרכז הטבלה ובנוסף לא הצליחה להעפיל לחצי גמר גביע המדינה ולאחרונה אף הודחה משמינית גמר גביע האתגר האירופי.

ואם כל זה לא מספיק, רמה"ש לא התרוממה מתחילת הסיבוב השני שבו צברה ניצחון, שתי תוצאות תיקו והפסד. לאחר 15 משחקים (לקבוצה חסר משחק השלמה מול המובילה מכבי ראשל"צ), רמה"ש נמצאת במקום החמישי בפער של 5 נקודות מהמקום הרביעי, אליו היא שואפת להגיע בתום העונה הסדירה, אבל ברור שזאת משימה קשה מאוד עבורה.

את מקומו של ניקולה תופס, לפחות לעת עתה, עוזרו דור רוסו, כאשר היו"ר אבי כחלון מתלבט לגבי ההמשך: "יכול להיות שדור ישאר מאמן ראשי עם עזרה של חן פומרנץ שישמש כשחקן ועוזר מאמן. נראה, עדיין לא קיבלתי החלטה".

אבי, איך אתה מסביר את העובדה שעונה שניה אתם נכשלים עם מאמן זר?

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

"ניקולה הוא מאמן טוב ובחור על הכיפאק, אבל משהו לא עבד איתו. הלוואי והייתי יודע לשים את האצבע מה בדיוק לא מצליח לנו כי אז היה לי קל יותר. במבחן התוצאה כשלנו בגדול וניקולה הבין זאת ולקח אחריות והתפטר".

הצבת כמטרה זכיה בתואר. נראה שלדבר על אליפות במצבכם זה קצת פאתטי, לא?

"הפועל ראשון לציון כבר לקחה אליפות ממקום חמישי, אבל ברור שאנחנו לא נמצאים שם כיום. הכישלון שלנו גדול כי יש לנו את סגל השחקנים הטוב בליגה ואני אומר זאת באחריות מלאה. מעבר לכך, הצוות המקצועי והשחקנים קיבלו את התנאים הכי טובים כדי להצליח וזה לא קרה ולכן האכזבה גדולה מאוד".

המטרה כעת היא לסיים במקום הרביעי בסיום העונה הסדירה?

"יהיה לנו קשה מאוד כי יש פער גדול ואנו לא תלויים בעצמנו. שתי התוצאות האחרונות, התיקו מול חולון וההפסד להפועל ראשל"צ, פגעו בנו מאוד מבחינת הטבלה. מצד שני, אנחנו במקום הכי נמוך מבחינתנו, כך שמכאן אפשר רק לעלות".

המבחן הראשון של הקבוצה במתכונתה החדשה יהיה מחר (שישי) במשחק החוץ מול קרית מוצקין, הממוקמת במקום השביעי.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן