מגעים מאחורי הקלעים בין ראש העירייה לבין סגניתו וממלאת מקומו לשעבר, שהתמודדה נגדו בבחירות האחרונות

שרון יונתן

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

האם מאיה כץ וסיעתה "צעירים סביבה וקהילה נטו" בדרך לקואליציה של ראש העירייה משה פדלון? בשבועות האחרונים מתנהלים מאחורי הקלעים מאמצים ומגעים לצרף לקואליציה את הסיעה בת ארבעת המנדטים (שאר חבריה: יונתן יעקובוביץ', גרי גוזלן ותמי גרוסמן) ובכך למעשה להגדיל באופן משמעותי את הקואליציה שמונה כיום 14 חברים לעומת 7 חברי אופוזיציה, 4 מתוכם כאמור מסיעתה של כץ. למרות שהקואליציה של פדלון היא יציבה מבחינה מספרית הוא מנסה להגדילה, מסיבותיו שלו.

כץ כיהנה כמ"מ וסגנית ראש העירייה בקדנציה הקודמת, אך בשל חילוקי דעות, לדבריה, בינה לראש העירייה החליטה להתמודד מולו בבחירות לראשות העיר שהתקיימו באוקטובר 2018. כץ אמנם נתנה פייט לפדלון, אך הוא גבר עליה ועל שאר המועמדים כבר בסיבוב הראשון.

מכינון הקואליציה הנוכחית ועד לאחרונה פעילותה של כץ במועצה הייתה אופוזיציונרית, בעיקר בישיבות מועצת העיר. כאמור, לאחרונה החלו מגעים בין הצדדים להחזרתה של כץ לקואליציה, אך נכון לעת עתה לא ברור האם מגעים אלו יבשילו לחזרתה של הסיעה לקואליציה ולחזרתה של כץ לתפקיד סגן ראש העירייה. יש לציין כי אם כץ תקבל לידה תפקיד של סגן ראש עירייה זה יצטרך לבא על חשבון אחד מסגני ראש העירייה המכהנים כעת: איה פרישקולניק, עפרה בל או עופר לוי שכמובן יתנגדו לכך בכל כוחם.

גורם פוליטי המעורה בנושא אמר השבוע:

"ראש העירייה מעוניין לחזק את הקואליציה ולהוריד מעצמו כאב ראש, אבל הבעיה שמאיה דורשת את תפקיד סגן ראש העירייה עם סמכויות מורחבות ותפקידים לחברי סיעתה וזה כרגע מה שמונע את הצטרפותה".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

גורם נוסף הוסיף: "זה כמו הכנת חמין, תהליך שמתבשל לאט לאט. להערכתי, בסופו של דבר מאיה וסיעתה אכן יצטרפו לקואליציה, אבל קשה להעריך מתי זה יקרה".

מלשכת ראש העירייה נמסר : אין תגובה

מאיה כץ בחרה שלא להגיב לכתבה


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן