חבר המועצה משה ועקנין (ש"ס) פנה לראש עירייית הרצליה בדרישה להחזיר למסלול את תמ"א 38/2 ובכך לאפשר לתושבי מרכז העיר אפשרות לבצע פרויקטים של פינוי בינוי כהיערכות לרעידת אדמה אפשרית

שרון יונתן

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

חבר המועצה משה ועקנין (יו"ר סיעת ש"ס) פנה השבוע לראש העירייה, משה פדלון, העומד גם בראשות הועדה המקומית לתכנון ובניה, בדרישה להחזיר למסלול את תמ"א 38/2 (פינוי בינוי) וזאת על מנת לאפשר לתושבים להציל את חייהם במקרה של רעידת אדמה גדולה.

"לאור העובדה שבחודש האחרון התרחשו בארץ פעמיים רעידות אדמה שהורגשו היטב מצפון הארץ ועד מרכזה אבקש לשקול את האפשרות להסיר את ההקפאה של שיפוץ מבנים בתכנית התמ"א שהוכרזה במרכז העיר", פתח ועקנין את פנייתו לפדלון והוסיף: "יש לעבור לתכנית תמ"א 2, המדברת על הריסה ובניה מחדש כולל חניון תת קרקעי שיפתור את מצוקת החניה ובנוסף חיבור תשתיות חדש ומשודרג שיקל על התשתית הקיימת".

ועקנין ציין כי "במרכז העיר ישנם עשרות בניינים ישנים ללא חדרי ממ"ד וללא יסודות חזקים שיעמדו בלחץ של רעידת אדמה במקרה וחס ושלום תגיע בעוצמה גבוהה למרכז הארץ.

מדובר בסכנה אורבת בפתח  לאסון רב ממדים עם קורבנות רבים. חייבים למנוע זאת שעה אחת קודם לפני שיהיה מאוחר מדי. פיקוח נפש דוחה הכל מכל, אבקש  להחזיר למסלול את תמ"א 2 ולתת לתושבים את האפשרות להציל את נפשם ואת ביתם".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן